  • Data: 2009-12-23 09:10:10
    Temat: Re: Garaz wolnostojacy a odliczenie VAT - robil ktos?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hgr87t$un8$1@news.onet.pl...

    > jest dokladnie tak jak piszesz.
    I dlatego budowałem w bryle i odliczałem. Nie odliczałem tego co jest wokół domu
    czyli materiałów na murki, ogrodzenie, kostkę, podbudowę.

    > no wlasnie, tylko ze wychodzi na to, ze to ja mam udowadniac, ze nie zlamalem
    > prawa i nie wybudowalem garazu z materialow "domowych" :) Chyba nie w ta
    > strone to powinno dzialac. Poza tym mam faktury za materialy na budowe garazu
    > (na marginesie - PTH25, a dom PTH44), przedstawilem w US, ale pani sie nie zna
    > i nie wie co na nich pisze, wiec takiego dowodu ma prawdziwosc mojego wniosku
    > nie przyjmuje. Poprostu przyjela pozycje "niech pan mi udowodni ze to prawda,
    > ale ja sie nie znam i nie wiem o czym pan mowi, wiec zrobimy to procentowo"

    Z wystarczająca dokładnościa wystarczy że przedstawisz jej kosztorys z wykazem
    materiałów jaki jest prawie w każdym projekcie budowlanym i po problemie.
    Rozumiem że takei materiały jak drogie okładziny, jakaś wanna czy co innego nikt
    nie używa w garażu więc tu sprawa jest jasna.
    Tylko zrób to na piśmie w formie wyjasniającej że nie zgadzasz się z decyzją
    ponieważ przedstawione przez ciebie materiały w odliczeniu VAT pokrywają się
    ilościowo z wykazem materiałów w projekcie budowlanym zatwierdzonym przez PINB.

    Marek