  • Data: 2009-12-23 09:08:39
    Temat: Re: Garaz wolnostojacy a odliczenie VAT - robil ktos?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne. Pierwszy raz słyszę. W takim razie moze lepiej nie chwalić się że
    > buduje się w jednym czasie i garaz i dom ?

    lepiej tak, ale pisalem juz - wspolne pozwolenie na budowe, ktore musze
    pokazac w US

    > No nie wiem... Idziesz do hurtowni i kupujesz maxa na dom po 4,70 i tego
    > samego maxa na garaż po 3zł?
    > Albo cement? na dom po 10zł a na garaż po 8zł?

    nie, ale na m2 garazu mam: wylewke, maxy, dachowki. A na m2 domu to samo +
    okna dachowe, kafle, drzwi wewnetrzne, panele, plyty GK, welne mineralna i
    mase innych dodatkow. Po prostu koszt domu (a wiec i posrednio zwrot VAT) w
    przeliczeniu na m2 jest duzo wyzszy niz garazu.

    --
    Tomek