eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaspol - "promocyjny" koszt zewnętrznej instalacji gazowej dla domku jednorodzinnego. › Re: Gaspol - "promocyjny" koszt zewnętrznej instalacji gazowej dla domku jednorodzinnego.
    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gaspol - "promocyjny" koszt zewnętrznej instalacji gazowej dla domku
    jednorodzinnego.
    Date: Tue, 21 Apr 2009 07:42:16 -0700 (PDT)
    <6...@3...googlegroups.com>
    <gs79jm$br$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@s...googlegroups.com>

    On 16 Kwi, 15:29, k...@g...com wrote:

    > Ok. Dzięki za info. Zastanowię się w takim razie nad innymi opcjami.
    > PZDR

    Na zakończenie napiszę, że dziś dostałem nową ofertę od Gaspolu.
    Okazało się, że jednak mogą mi zamontować taniej zewnętrzną instalację
    gazową a całkowity koszt nie przekroczy 1000zł brutto i nie muszę się
    do niczego dotykać jeśli chodzi o załatwienie papierkowych spraw, jak
    i przy samej instalacji. Jak to nazwać? Ciężko mi znaleźć słowo na coś
    takiego, co zaprezentował swoją osobą handlowiec tej firmy.
    Pozostawiam to więc bez komentarza.
    PZDR