  • Data: 2010-10-20 19:00:57
    Temat: Re: Gaz kontra prąd
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    robertr wrote:

    > W domu jak wyżej wystarczy 5- 6 grzejników elektrycznych konwekcyjnych
    > z własnym termostatem - samodzielny montaż jeden dzień.
    > Ostatecznie w fazie wykonywania instalacji elektrycznej możesz
    > przewidzieć ich sterowanie z II taryfy i wykonać osobne przyłącze np
    > też z jakimś przekażnikiem do sterownika.

    i jak ty chcesz tym w domu grzać :) sensowne elektryczne to piece
    akumulacyjne z dynamicznym rozłądowaniem ale one już nie kosztują kilakset
    złotych za sztukę.

    no ale każdy ma to co lubi...

    mam teraz klienta który sie zastanawia jak dorobić instalację co wodną z
    gazem do domu bez zbytniej demolki:)

    > Zwróć uwagę że mnóstwo hoteli w Europie tak to ma robione.

    tylko że hotele biorą za pokój tyle że im się to pewnie opłaca :) ponadto
    tam jest tańsza energia elektryczna.