  • Data: 2010-10-21 18:10:17
    Temat: Re: Gaz kontra prąd
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:i9n337$ltg$1@opal.futuro.pl...

    > Najtaniej jest teraz olej zużyty silnikowy, przekładniowy, hydrauliczny i
    > z frytkownic. Jak masz dojście to opał za darmo.

    Kiki, Ty jak zwykle piszesz pierdoły.
    Dojście ? Musiał byś mieć własny warsztat samochodowy głównie z wymianą
    oleju silnikowego, aby mieć ten olej za darmo.
    Normalnie w tych warsztatach olej ten jest tak samo towarem jak każdy inny
    produkt i trzeba za niego zapłacić. Obecnie takie warsztaty sprzedają ten
    olej w cenie od 80gr do 1,5zł. Nikt Ci go nie da za darmo.