  • Data: 2010-05-23 07:14:54
    Temat: Re: Gaz w gore, shit..
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomo?ci

    > Kiedys to bylo ok. 80 - 100zl/m biezacy, plus czapka i przylacze do kotla,
    > ale zeby projekt na komin?

    Chyba, że ktoś się upiera, żeby dobudować stalowy komin zewnętrzny do
    domu. Tylko nie wiem, po co. A przy niedużym piecu można wyrzucić rurę
    na zewnątrz przez ścianę.

    Natomiast zgadzam się, że rujnacja istniejących podłóg i zakładanie
    podłogówki to może być finansowy kiler. Wylewki to jeszcze pryszcz.
    Gorzej z terakotą/gresem ewentualnie deskami. Koszt to od 100zł/m^2
    (50+50) do 400zł/m^2 (300+100) /(materiał+robocizna).

    M.