  • Data: 2012-04-13 12:40:52
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-09 16:59, Marek Dyjor pisze:

    > w sumie jest cena eksploatacji jest porównywalna.

    Jest porównywalna kiedy temp wynosi +5 a jest zupełnie nie porównywalna
    przy -5 a prawdopodobnie taka pompa sama się wyłączy przy -10 czy -15 i
    klient w domu będzie miał zimno a przecież miało to działać wg Ciebie
    jak piec gazowy...

    > Marekting, sprzedawca ma sprzedawać jego celem jest handel.
    >
    > Handlowiec nie jest dobrym wójkiem tylko biznesmenem, oszustwem było by
    > gdyby mówił coś co jest kompletnie nie prawdą.

    Handlowiec ma sprzedawać ale jest coś takiego jak świadome wprowadzanie
    klienta w błąd i to właśnie tutaj zaszło. Czytaj czyste cwaniactwo.

    > gówno prawda....
    >
    > i ten za 140 000 i ten za 40 000 wykonuje dokłądnei tę samą funkcję
    > przewozi obywatela z miejsca A do miejsca B :)

    Dokładnie tak - gówno prawda. Gdyby dwa samochody były TAKIE SAME z
    różnymi znaczkami to różnica w cenie to byłby czysty marketing -
    przykład toyota aygo, citroen C1 i peugeot 107 - to są identyczne
    samochody z różnymi znaczkami i niewielkimi zmianami w wyglądzie.

    Natomiast fabia i bmw serii 3 za 150tys to zupełnie różne konstrukcje i
    nie ma tu wiele do marketingu.
    Skoro twierdzisz że funkcja przewiezienia z punktu A do B tak samo
    spełnia fabia co bmw to proponuje kupić bilet na pociąg za 40tys - też
    przewiezie cie z pkt A do B - funkcja identyczna. Będziesz miał 3 letni
    bilet na koleje w Polsce ;) względnie kup miesięczny na PKS.

    > to jest podstawową funkcja samochodu, reszta to bajery i marketing
    > czytaj oszukiwanie klienta.

    Większych bredni dawno nie czytałem... rozumiem że dla ciebie nie ma
    różnicy po między rowerem, autobusem, pociągiem, samolotem, fabią a bmw
    - każde z tych urządzeń przewiezie cię z A do B za różną cenę która to
    wg Ciebie to czysty marketing ? ;))))))))))

    Rafał