    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Date: Fri, 20 Apr 2012 21:49:40 +0200

    ion-forums@vbue17...

    > A ilu wykonawców robiących "legalnie" z fakturami itp zatrudnia legalnie
    > swoich pracowników?
    > Legalnie tzn na umowe o prace, odprowadzanie wszelkich skladek w od
    > faktycznych dochodów
    > a nie najniższej krajowej, nalezne urlopy itp. Nie żadne umowy o dzieło,
    > zlecenia czy na czarno.

    No i koło się zamyka.

    Ludzie chcą taniej niż tanio i nieważne czy zrobi firma czy pan Ziutek z
    panem Zdziśkiem byle było tanio, a najlepiej to żeby zrobili za miskę
    strawy i dwa browary. Przewodni tekst wiekszości tych, których zwykło się
    nazywać "inwestorami" to "za drogo .... ale ja chcę bez faktury".
    Pierd...ny kapitalista niestety musi zarobić na podatki, ubezpieczenia oraz
    wypłaty dla pracowników.
    Zatem ma alternatywę albo zatrudnić pracowników za grosze, albo "na czarno".
    Zatem pan Ziutek z panem Zdzisiem pracując u pier...go kapitalisty za
    średnią krajową czują się oszukiwani i pokrzywdzeni i dlatego starają się
    wiele robót robić za plecami szefa, a przy okazji zapierd...ć przy okazji co
    się da. To materiały, to narzędzia ...
    No i pan Ziutek z panem Żdziśkiem robią "popelionę", no bo przecież nie będą
    zapierd...ć dla pier...go kapitalisty, który nie daje im co miesiąc po 10
    tys. zł na rękę i do tego po skrzynce gorzały na każdą robotę. Wg nich to
    ten pie....ny kapitalista to powinien sam zapie.....ć na budowie, żeby pan
    Ziutek z panem Zdzisiem mogli cały dzień "męczyć" gorzałkę w godzinach
    pracy.
    W efekcie tego pier....ny kapitalista zmienia pracowników "jak rękawiczki",
    bo sobie nie może dać rady z alkoholikami i do tego ponosi straty.
    Pan Ziutek z panem Zdzisiem podbierają pier.....nemu kapitaliście klientów i
    odstawiają takie sztuki, że niektórzy są zmuszeni płacić paragonami.
    Pier....ny kapitalista musi kombinować jak tu zarobić na podatki, ZUS-y i
    tym podobne sprawy, co trochę musząc wymieniać pracowników, którzy są
    alkoholikami lub typowymi cwaniaczkami co patrzą jak tu wykiwać pier....go
    kapitalistę.

    No i teraz wymyśl jak tu przerwać to "błędne koło".