  • Data: 2013-11-22 17:24:27
    Temat: Re: Gazoport, gaz, amerykusy
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1d9b1937-9de4-472e-ad67-9c80efd6756c@googlegrou
    ps.com...
    >Nikt na nic się nie zrzuca. Odbiją to sobie w cenach energi którą zmuszeni
    >jesteśmy kupować

    Czyli sie zrzucamy na to - badz logiczny.

    > Kris - chcesz ponarzeka� za zap�aci�es 2kz� zamiast 10kz�? :-)
    Narzekam że musiałem zapłacić 2tys za coś co nie jest i nigdy nie będzie
    moje.

    Desperujesz i gadasz niestety bez sensu. Kazał ci sie ktos przyłączać?
    Nie -sam chciałeś.
    Mogłeś sobie prąd zrobic sam, mogłeś akumulatory nosić od teściowej. No ale
    wybrałeś energetyke zawodową która cie przyłaczyła 4x taniej niż rynkowo - i
    jeszcze marudzisz? I nie mów ze te 2kzł jest zmarnowane -siec jest
    energetyczna ale podnosi wartosc twojej działki.

    Wiec przyłączanie sie do sieci to akurat jest zaletą tego układu. A ze prąd
    drogi? Narzekaj na zródła: na chory kraj z milionem społek, które mają
    zarzady z własciwej partii a które trzeba utrzymać itp
    Mozna metodą Orbana ustawowo nakazac obniżkę cen - ale na to trzeba innej
    władzy.

    >Biedronkę 300m od mojej chty wybudowali- jestem ich klientem ale na etapie
    >inwestycji nic im dokładac nie dokładałem i żadnego abonamenttu stałego nie
    >płace za to że są gotowi sprzedawać mi swoje towary.

    Gdyby biedronka ci wybudowała rurę zebyś odbierał towary wprost w domu byłby
    i abonament i koszty przyłączenia.

    b.