  • Data: 2012-06-02 22:53:58
    Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Jun 2012 12:13:52 +0200, Fragile napisał(a):
    > Pewnie nie miał. Ale ja pisałam konkretnie o Zojirushi :)
    > Zapomniałam dać link:
    > http://www.zojirushi.com/user/scripts/user/prod_cate
    gory.php?prod_category_id=2

    Jak dla mnie mocno przekombinowane.
    Wolę czajnik który sam z siebie ma na tyle dużą bezwładność że długo trzyma
    ciepło, a jak minie zbyt wiele czasu to wystarczy włączyć i już.
    Żeby mieć w nocy wrzątek pod ręką bez żadnych hałasów i opóźnień, od 3 lat
    z powodzeniem stosuję po prostu termos + dzbanek z przestudzoną wodą,
    przyrządzenie odpowiedniej temperatury we flaszce dla malucha nie stanowi
    najmniejszego problemu :)

    > Z tego co napisałeś, wywynioskowałam, że woda nie powinna szybko stygnąć.

    To kwestia zupełnie poboczna, podstawowym kryterium była cichość :)
    Szczęśliwie nabyty właśnie ceramiczny czajnik działa jak marzenie.

    Za dobre chęci dziękuję :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944