  • Data: 2010-06-15 10:57:20
    Temat: Re: Gdzie dać lepsze
    Od: " g-jaro" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kaszpir <k...@t...pl> napisał(a):

    > Witam !
    >

    > Instalacja grzewcza
    > - piec dwu funkcyjny na eko-groszek
    > - ogrzewacz wody 80 litr=F3w wyposa=BFony w grza=B3k=EA 230V

    Cześć,
    Jako praktyk (na szczęście odchodzący) eko-groszku zdecydowanie odradzam.

    Powody:
    -cena (już NIE jest atrakcyjna, zwłaszcza workowanego)
    -jakość (znalezienie dobrego eko-groszku graniczy z cudem)
    -syf (to nie tylko węgiel, to także dym, sadza, popiół)
    -powierzchnia kotłowni, składowania
    -utylizacja popiołu: masz na to jakiś pomysł ? Jeśli nie to licz się z tym że
    to jest poważny, a nie marginalny problem
    -bezobsługowość jest dyskusyjna: OK jest podajnik ale co 3-5 dni dokładanie
    węgla, czyszczenie kotła, wynoszenie popiołu

    Konkluzja: pytasz gdzie dac lepsze ocieplenie. Odpowiedź - wszędzie gdie to
    możliwe. Nie freestylowa'ć ale wydaje mi się , że koszt dodatkowego
    centymetra(-ów) ocieplenia nie jest wysoki i lepiej włożyć kasę w to niż
    użerać się z węglowym kotłem. No chyba, że w dzieciństwie chciałeś być
    maszynistą parowozu ;-)

    Pzdr,
    g-jaro