    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gdzie dać lepsze "ocieplenie" ?
    Date: Tue, 15 Jun 2010 11:10:15 +0200

    >Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    qb.googlegroups.com...

    >Wiesz obecnie mamy mieszkanie 65m2 i jedną łazienkę i dajemy radę.

    Ale dom kupujesz aby sobie "polepszyć" przeciez

    >Tutaj będą dwie.

    Ale dwie mikroskopijne.
    Wolałbym jedna wieksza i ew wc+ umywalka w drugiej. Ta łazienka 2,95mkw z
    prysznicem to bez sensu

    >Opał będę trzymał w kotłowni

    Na 4 mkw?
    A kocioł gdzie wtedy?

    i resztę w garażu (garaż ma prawie
    >30m2) ..

    To zapomnij ze zmiescisz tam samochód. chociaz garaz moim zdaniem nie jest
    konieczny. W Twoim przypadku w "garazu" trzynałbys opał + kosiarke i inne
    graty.
    Jeśli juz to w Twoim przypadku kazałbym przerobić garaz na kotłownie+ skąłd
    opału+ pomieszczenie na inne graty których w domu trochę się nazbiera

    >A jak zabraknie , to po prostu będę woził ...

    Tak łatwo sie mówi.
    Nie wiem czy do przyjemniości należy wożenie codziennie worka wegla

    >Po prostu stwierdziliśmy że nie zależy nam na wielkich przestrzeniach
    >bo potem trzeba je ogrzać i posprzątać ...

    Nie neguje wielkości samego domu ale brak kotłowni i pomieszczenia
    gospodarczego i wielkośc łazienek

    >Po prostu projekt pod nasze potrzeby ...

    ;))

    Krzysiek