  • Data: 2010-06-15 09:23:43
    Temat: Re: Gdzie dać lepsze "ocieplenie" ?
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz trzyma� opa� w gara�u to od razu zrezygnuj z jego podstawowej
    > roli, jak zapakujesz tam rower, kosiarkďż˝, meble ogrodowe, parďż˝ pudeďż˝ z
    > rzeczami "przyda siďż˝" no i ten opaďż˝ to autem tam nie wjedziesz nigdy w
    > �yciu.

    te domy nie buduje developer , lecz firma budowlana. Więc nie będzie
    podwykonawców ...

    Co do opału to zobaczy się. Opał i tak będę kupował w workach , więc
    zapewne część będzie w kotłowni , część w garażu a jak będzie ciągle
    za mało to może postawi się jakąś "szopę" na opał ...

    W najgorszym wypadku opał będzie w garażu a samochód pod chmurka ;)

    Zależy mi najbardziej aby znaleźć kompromis pomiędzy ociepleniem jakie
    oferuje firma budowlana a tym o ile jesli warto zwiększyć warstwę
    ocieplenia ...

    Z tego co na razie piszecie wynika że najbardziej trzeba ocieplić
    sufit.

    Rozumiem że jeśli poddasze nie jest użytkowe to nie ma sensu ocieplać
    dachu (nie będzie tam żadnego ocieplenia)