  • Data: 2010-06-15 09:28:31
    Temat: Re: Gdzie dać lepsze "ocieplenie" ?
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Cze, 11:14, Rafał <r...@o...pl> wrote:

    > pod warunkiem że będzie dobrze wykonane. To jest największy minus budowy
    > domu przez developera, nie jesteś w stanie nadzorować pracy, wyłapać
    > wszystkich fuszerek i zmusić developera do poprawek.
    >
    > Poz tym jak wspomnieli już inni, poważnie zastanów się nad miejscem na
    > opał, ewentualnie czy jest możliwość zapięcia gazu.
    > Był tu kiedyś ktoś, kto chciał opał trzymać na poddaszu...
    > Na sezon będziesz potrzebować dobrych kilka ton opału, przekłada się to
    > na kilka m3 takie pomieszczenie 2x2m^2 wypełnione prawie po sufit to
> [...]

    Zgadzam się z przedmówcami. Mam kocioł na ekogroszek w kotłowni 8m2 i
    jest ciasno nawet jak nie ma węgla (głownie przez to że kotłownię mam
    w kształcie liter "L"). Najlepiej byłoby zrobic większą kotłowniew
    końcu garażu ale tam nie ma komina więc będzie problem.
    Składowanie opału to nie aż taki wielki problem ja miałem w tym roku
    po prostu poukładane worki na starych paletach i przykryte to wszystko
    folią. Mozna postawić blaszak albo jakąć budke żeby tam przymac
    węgiel. Warunkiem czystości jest dodatkowe wejście do kotłowni.

    Pzdr
    QbaB