    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Gdzie jest dziura w materacu?
    Date: Mon, 9 Jan 2012 23:42:47 -0800 (PST)

    On Jan 6, 5:25 pm, Stalker <t...@i...pl> wrote:
    > Słuchajcie, mam dwa duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.
    > Wieczorem napompuję, rano powietrza nie ma.
    >
    > No i też problem: Jak bez zachlapania połowy domu i godziny suszenia
    > materaców sprawdzić gdzie są dziury?
    > Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
    > Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

    Niech zgadne. Taki niebieski, welurowaty?
    Szukanie dziurki wodą nie pomoże. Ani mydło czy płyn.

    Ale dziurki robia sie _zawsze_ na łączeniach.
    Jesli masz miejsca gdzie zgrzew jest łamany tam bedzie dziurka.
    Po prostu material po nagrzaniu robi sie kruchy. Tam gdzie jest prosty
    nic mu sie nie dzieje. Tam gdzie sie załamie tam peka.
    Tyle ze w takim materacu moze byc i 20 takich pekniec i kazde puszcza
    tylko troszke.

    Te materace sa nienaprawialne. Szit jakich malo.
    Mialem do takiego takze poduszke. Cisnienie w niej bylo nikle (zeby
    bylo wygodnie mialo byc miekko). I tez tak popekala.

    Spalic, nie kupowac kolejnego.