  • Data: 2010-03-22 21:59:10
    Temat: Re: Gdzie w sieci kupic wklad do kominka?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ecb200db-2a8c-4513-99ee-

    >takiego z dosc niska moca plaszcza, a wiekszym paleniskiem (tak zeby
    >polana 50cm wchodzily) i wyzsza temp. spalin (mniejsza ilosc

    A no wlasnie. Szukam wiekszego wkladu, zeby wieksze rzeczy wkladac. :-) Moc
    powinna byc powyzej 10kW, ale im wieksza dziura, tym wieksze polana da sie
    upchnac. Nie trzeba przeciez grac na pelnej mocy.

    >Wlasnie robie obudowe do niego. I tu tez ciekawostka, projekt mam
    >taki:

    >http://www.tapis.pl/kominki/obr/kominek-3.jpg

    Nie no projekt super. Tyle, ze ja tego kamienia tam nie widze. To chyba
    zwykla biala gipsowka z kamieniem z boku co najwyzej. No ale kamien to
    kamien.
    Sam planuje cos takiego tylko jeszcze prostsze. Zwykla dziura w scianie i
    chyba nic poza tym. Inspiruja mnie strony Brunner'a, tylko na ich wklady
    chyba malo kogo stac.

    >Firmy chca za to 10-15 tys pln :-) :-) :-) Robie sam - wyjdzie mnie ok
    >3k pln z wszystkim na gotowo, a calosc bedzie z marmuru Bianca Carrara
    >i Nero Marquita - sam pociety i poklejony kamien to ledwo 2k pln ...

    Matko a skad Ty masz te nazwy kamieni?
    Dawaj foty z konstrukcji.

    Pozdro.. TK