  • Data: 2012-08-01 00:21:31
    Temat: Re: Gdzie warto mieszkać i się budować?
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "vitek" <v...@s...pl> wrote in message
    news:jv9a3r$7h1$1@node1.news.atman.pl...
    > Chciałbym stworzyć taką małą dyskusję na temat tego "gdzie warto żyć". Nie
    > chodzi mi tu tylko o perspektywę "teraz", ale i przyszłośc 10 / 20 / 30
    > lat. Wiadomo, proroków nie szukam, ale ludzi z własnym zdaniem. Mam dzieci
    > i chciałbym się przeprowadzić w miejsce, gdzie będzie się im dobrze żyło
    > za 20 lat.
    >
    > Aktualnie mieszkam na śląsku, lecz myślę, że zawsze byliśmy z tyłu i
    > Katowice jako wizytówka nie przedstawia się tak atrakcyjnie jak inne
    > największe miasta w Polsce.

    Mieszkać blisko cywilizacji i tepić "godonie" gwarą czy to Śląską czy
    Kaszubską.
    czyć języków obcych, ale to trzeba mieszkać blisko cywilizacji. Nie przenoś
    się na wieś bo zgniją ci :-)
    Będą miały dzieci łatwiejszy start w życiu. Prowadzać do szkół w mieście,
    tych lepszych, a na studia wysłac do Londynu.
    I to mówie zupełnie poważnie.