  • Data: 2009-01-28 13:27:08
    Temat: Re: Geodeta na budowie
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:glplsb$nhd$1@news.onet.pl...

    > jak cie stać to możesz zatrudnić geodetę na pełny etat tylko po diabła?
    > masz za dużo forsy?

    Właśnie dlatego pytam, bo forsę póki co mam na co wydawać, ogólnie zresztą
    mam wrażenie, że budowa domu wiąże się przede wszystkim nie z problemami
    ogólnobudowlanymi, tylko umiejętnością poradzenia sobie z ogromnym tłumem
    osób i instytucji, które na samą wieść o planowanej budowie ustawiają się
    przed inwestorem murem, każdy z wyciągniętą łapą i każdy z monotonnie
    powtarzanym: "daj, pan, daj tysiąca! Chałupa się zawali jak nie dasz, daj
    tysiąca, pan!".
    Idea zrobienia ławy drutowej i domierzania się potem za pomocą pionu i
    waserwagi mi się podoba, bo jest jasna i zrozumiała, a przede wszystkim
    możliwa do błyskwaicznej weryfikacji, nawet przez laika, ale wolałem spytać,
    bo a nóż byście mi tu napisali, że jednak lepiej geodezyjnie wytyczyć to i
    to, a tego już nie trzeba - gdyby argumenty były sensowne, dostosowałbym
    się, w końcu po to jest ta grupa :-)

    J.