  • Data: 2010-05-05 20:57:27
    Temat: Re: Gładź gipsowa- jak sprawdzić czy równo?
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomaluj na biało, odpal swiatło zblizone do tego jakie bedziesz tam
    > normani uzywał i zobacz czy efekt CIEBIE zadowala.
    > W końcu to TY tam będziesz mieszkał
    > Dopuszczalne sa krzywizny które TY zaakceptujesz.
    > Nie ma sensu na sile szukac norm na wszystko.
    > A juz Twoje stwierdzenie że chcesz udowodnić fachofcowi ze skopał to nie
    > wiem o co chodzi.
    > Jak nie chcesz mu zaplacić to zrób tak jak paranoicy co niektórzy robią i
    > biegaj po lokalu z halogenami, łatą i gazetą- zawsze cos znajdziesz tym
    > sposobem;)

    100 % racji...

    ja do tej pory spotkałem 1 osobę która podchodziła na luzie do wykańczanego
    mieszkania.. żadnych schiz i szukania najdrobniejszych dziurek..
    odebrane mieszkanie od dewelopera zostało po prostu pomalowane na wybrany
    kolor i gotowe. (w końcu przecież nie będzie spędzał życia na patrzeniu się
    w ściany i szukanie dziurek)
    Podobnie było z wyborek klamek do drzwi - miały być wygodne i pasujące w
    miare do drzwi - przecież nawet nie wie jakie dokładnie ma akualnie w
    mieszkaniu założone ... (a Wy pamiętacie dokładnie takie szczegóły ?? ;) )

    Pzdr.
    Marcin W.