  • Data: 2010-05-06 18:35:09
    Temat: Re: Gładź gipsowa- jak sprawdzić czy równo?
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem tak:
    > Mieszkałem w chacie z klasycznymi tynkami- narożniki sinusoida, odchyłki w
    > dowolnym kierunku do 4 cm; chropowate toto było, że gdyby nie z 8 warstw
    > farby ( z 40 lat) można było sobie swetry pozaciągać.
    > Dlatego zdecydowałem się na gładzie.Gdzie-niegdzie z powodu kosmicznych
    > krzywizn wsadziłem płyty GK.
    > Skoro nastał czas na ściany i proste i gładkie,wolałbym ściany
    > proste,równe a nie o kształtach Igi Wyrwał, mimo,że gładkość ścian w
    > dotyku oszałamia...

    Powiem tak:

    naprawdę załóż oświetlenie docelowe i zobacz jak to wygląda (w nocy) i w
    dzień w słońcu - pomalowane gruntem na biało.

    Jeśli efekt jest ok to zostaw i żyj szczęśliwy :) jeśli chcesz szukać z
    halogenami minimalnych krzywizn i mikro dziurek, wykłócać się z fachowcem,
    nie spać po nocach z powodu krzywych ścian - to życzę powodzenia ;)

    Pzdr.
    Marcin W.