  • Data: 2010-05-06 18:15:59
    Temat: Re: Gładź gipsowa- jak sprawdzić czy równo?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ja do tej pory spotkałem 1 osobę która podchodziła na luzie do wykańczanego
    > mieszkania.. żadnych schiz i szukania najdrobniejszych dziurek..
    > odebrane mieszkanie od dewelopera zostało po prostu pomalowane na wybrany
    > kolor i gotowe. (w końcu przecież nie będzie spędzał życia na patrzeniu się
    > w ściany i szukanie dziurek)
    > Podobnie było z wyborek klamek do drzwi - miały być wygodne i pasujące w
    > miare do drzwi - przecież nawet nie wie jakie dokładnie ma akualnie w
    > mieszkaniu założone ... (a Wy pamiętacie dokładnie takie szczegóły ?? ;) )
    Powiem tak:
    Mieszkałem w chacie z klasycznymi tynkami- narożniki sinusoida, odchyłki w dowolnym
    kierunku do 4
    cm; chropowate toto było, że gdyby nie z 8 warstw farby ( z 40 lat) można było sobie
    swetry pozaciągać.
    Dlatego zdecydowałem się na gładzie.Gdzie-niegdzie z powodu kosmicznych krzywizn
    wsadziłem płyty GK.
    Skoro nastał czas na ściany i proste i gładkie,wolałbym ściany proste,równe a nie o
    kształtach Igi
    Wyrwał, mimo,że gładkość ścian w dotyku oszałamia...