  • Data: 2009-01-19 09:05:57
    Temat: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alien" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gl1ff5$t17$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    >
    > Zawsze wychodziłem z założenia, że najpierw układa się podłogi (tzn.
    > płytki na podłodze) a potem dopiero na ścianach. Ale ostatnio gdzieś ktoś
    > mi mówił, że wypadałoby odwrotnie. Jak to w końcu jest "jedynie słusznie"?

    nie ma zasady, kazdy glazurnik ma swoja "jedynie sluszna technologie"
    generalnie duzo zalezy od kultury pracy i jakosci

    > I druga rzecz: czy są jakieś przeciwskazania do układania płytek
    > podłogowych NA ISTNIEJĄCYCH, dobrze się trzymających, płytkach? Nie bardzo
    > chce mi się demolować łazienkę, więc skłaniam się ku takiemu rozwiązaniu.

    przy dzisiejszej chemi nie ma problemu, mozna na starych tylko pilnuj zeby
    nie wyszlo za wysoko, posadzka musi byc nizej w pomieszczeniach "mokrych"

    > I ostatnia rzecz: jakie obecnie "chodzą" ceny za układanie płytek?
    > (Wrocław)
    > Łazienka (czyli i robota) prosta, bez jakichś szczególnych widzimisiów...

    Najlepiej umowic sie od roboty tak ciezko cos wycenic, bo mala lazienka to z
    metra moze wyjsc i 200 pln a jak wieksza to i na 20 moze stanac, zalezy od
    ilosci narozikow, docinek, waskich paskow, wielkosci i jakosci plytek itp...
    Andrzej