    From: "Maniek4" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Date: Mon, 19 Jan 2009 22:26:54 +0100

    news:gl2pkc$n73$1@news.onet.pl...

    > poproś o pokazanie jakiś przykładów jego pracy.
    >
    > oraz narzędzi, szczególnie czy ma profesjonalną piłę do gresów (ok 6000zł)
    > i zestaw koronek diamentowych do wiercenia otworów (pewnie z 2000 zł)
    >
    > myślę ża kotłownie w piwnicy płytkami za 15 zł/m2 możesz mu spokojnie
    > powierzyć.

    Powiem prosto: ja tam nie wiem.
    Sam sie zastanawialam nad tym co napisales nieco wczesniej. Wyniki prac moge
    obejzec bez problemu, ale nie o to chodzi. Napisalem co uslyszalem i tyle. Z
    drugiej strony, skoro poruszyles juz ten temat, nie podejzewam zeby
    glazurnik czy jak tam go zwal, bioracy 50zl/m mial maszynerie o ktorej
    piszesz, ciekawe czy Scream ma? Dobrze w wiekszosci wiemy, ze cena nie
    zawsze jest miernikiem jakosci, a dysproporcje stawek w zaleznosci od
    regionu sa tego potwierdzeniem. Mi kolesie tynk robili za 10zl/m^2 z
    zacieraniem na bialo w zeszlym roku, czyli wtedy kiedy bralo sie i 20zl.
    Moja dobra kolezanka placila 25 i panowie musieli poprawiac, bo kolesie od
    gladzi gipsowych stwierdzili, ze tak to sie nie da. U mnie jak dotad nikt
    nie musial poprawiac, gipsowac tez nie. Roznie bywa i ja bym tego nie
    generalizowal, ale masz racje, ze niska stawka moze/powinna wzbudzac
    podejzenia.

    > no i przygotuj słoik na paragony :)

    termowizja pewnie tez mile widziana. :-))

    Pozdro.. TK