    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Date: Mon, 19 Jan 2009 23:21:52 +0100

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 22:26:54 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Sam sie zastanawialam nad tym co napisales nieco wczesniej. Wyniki prac moge
    > obejzec bez problemu, ale nie o to chodzi. Napisalem co uslyszalem i tyle. Z
    > drugiej strony, skoro poruszyles juz ten temat, nie podejzewam zeby
    > glazurnik czy jak tam go zwal, bioracy 50zl/m mial maszynerie o ktorej
    > piszesz, ciekawe czy Scream ma?

    Zestaw otwornic i wiertel skompletowalem za jakies 700 zl, maszyna do
    ciecia plytek kosztowala mnie 1000 zl, szlifierka kątowa 300, mieszadlo do
    kleju 1200. Niestety to nie czyni mnie automatycznie lepszym od tych,
    ktorzy nie inwestuja w biznes i robia wszystko topexem. Dla klienta, ktory
    jest malo wymagajacy (a takich jest wiekszosc) nie ma roznicy, liczy sie
    tylko cena koncowa.

    --
    best regards,
    scream