  • Data: 2010-03-31 16:09:10
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    news:hovnvq$7dp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    >
    > Tak ostro przyciełes cytat ze nie jestm pewien czy do mnie pisałeś;))
    > Nie zauwazyłem jednak aby większośc moich postów była źle cytowana.
    > Żauważyłem jednak że źle cytują sie posty pisane z google groups(np posty
    > pisana p[rzez Adama Sz)., źle cytuja sie u tez posty pisane przez Krzysiek
    > 45 itp

    > Prawie zgoda. Jednak to grupa dyskusyjna i czasami podyskutowac na
    > poboczne tematy nie zaszkodzi. Nie ma przecież obowiazku czytania
    > wszystkiego.
    >

    > --
> [...]
    przyciąłem Krzysztofa 45 :) W widoku drzewa widac na który post
    odpowiadałem ;) Co do Ciebie to zgadzam sie z tobą ze nie jest mi potrzebne
    żadne g. zeby subskrybować tą grupę na OE ,subskrybuje już tą grupę od
    2000 roku i zawsze używałem OE bez nakładek .Co do twych spostrzeżeń to jest
    tak jak piszesz, OE nie radzi sobie z tym kodowaniem .Sytuacja wygląda tak
    że równie dobrze ja mógłbym zacząć pisać do Krzysztofa 45 po chińsku i
    nakłaniać go do nauki tego języka bo jego język jest be :)
    pozdrawiam