    Date: Sun, 12 Oct 2014 22:02:16 +0200
    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Głowica termostatyczna - wzdłuż ściany czy na pokój

    W dniu 2014-10-12 o 21:43, Uzytkownik pisze:

    > Ale już masz zawór kątowy.
    > Hydraulikowi zapewne chodziło o zawór kątowy uniwersalny, który można
    > wpiąć tak jak u Ciebie lub obrócić tak, żeby głowica była wzdłuż ściany.
    > Po pierwsze zawory takie są trudne do kupienia i zazwyczaj można je
    > ściągnąć tylko w niektórych hurtowniach na zamówienie.
    > Po drugie może się okazać, ze trzeba będzie rozkuć ścianę, aby zrobić
    > odpowiednie wyprowadzenie pod taki zawór. Poza tym wszystko zależy od
    > tego jak wykonana jest instalacja - jakimi rurami?
    > Po trzecie można zamontować głowice termostatyczne w wersji mini,
> [...]

    Z tymi zaworami coś mogłem pomieszać. Jeden taki mam i może faktycznie
    gdzieś tam był zamawiany. Ale też produkcji nikt specjalnie dla mnie nie
    uruchamiał
    więc nie przesadzajmy z tą trudnością.

    Instalacja to zgrzewane rury z polipropylenu ? Chyba...

    Nie chce żadnych mini głowic. Nie wiem czy docelowo nie będą jeszcze
    większe, elektroniczne.