  • Data: 2011-10-09 17:59:38
    Temat: Re: Gniazdko z prądem :) pytanie laika
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-08 18:34, Raist pisze:

    > niestety podejrzewam ze tak moze wlasnie byc...
    > dając zółto-zielony do A a pozostałe po bokach - nie działa

    kup sobie albo miernik ktorym sprawdzisz czy i gdzie jest tam 230V
    miedzy zylami (powinno byc miedzy czarnym a niebieskim) albo srubokret z
    diodą - wtedy przynajmniej zobaczysz, gdzie jest faza.
    Srubokret kosztuje kilka pln, kiepski miernik (ale dobry niepotrzebny)
    niewiele wiecej, a wszystko bedziesz wiedzial

    tylko jakby co - mierz zmienne napiecie w V (takie z falką ;-) ) a nie
    natężenie np, bo ci miernik z dymem pójdzie ;-)

    > nie wiem tylko na ile mogę sobie pozwolić przy żonglowaniu tymi kabelkami :)

    wiesz, ty mozesz podlaczyc jak chcesz, ale urzadzenie ktore do tego
    podlaczysz moze dostac 230V na obudowe - wtedy na pewno poczujesz ;-)

    Sierp