  • Data: 2019-04-03 11:56:25
    Temat: Re: Gniazdo poczwórne podtynkowe
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-03 o 07:43, Jacek pisze:
    > Poprawiłeś mi humor, bo już myślałem, że tylko ja mam takie podejście.
    > Teraz bezpieczeństwo jest Najważniejsze. Dla Bezpieczeństwa zakazuje i
    > nakazuje się ludziom coraz więcej rzeczy poczynając od mnożących się
    > zakazów na drogach po nakaz posiadania atestu na przysłowiowy młotek w
    > pracy.

    Fajnie się mówi, dopóki nie dotknie coś takiego twoich bliskich.
    Babcia pochowała w 1964 roku najstarszą córkę, którą maszyna rolnicza
    oskalpowała. Moja ciocia miała 9 lat, jedyne jej zdjęcie to te z
    komunii. Do tej pory zdjęcie wisi na ścianie.
    Babcia zawsze miała łzy w oczach mówiąc o Ani, która umarła na jej
    rękach. To są osobiste tragedie, które dla innych są tylko statystyką.

    https://youtu.be/5ime2fwhV_I?t=547

    Cały film jest o wypadkach, ale ten przypadek akurat dotyczy dzieci.
    Tak, przeżyliśmy dzieciństwo, ale niektórym nie było to dane.

    --
    viktorius