  • Data: 2009-05-29 12:27:04
    Temat: Re: Grubosc chudziaka pod lawe
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A musi być chudziak pod ławę?
    > Co on daje?
    > Przecież ława jest sama w sobie podstawa pod fundamenty.

    No na ten temat sa rozne szkoly: Falenicka i Otwocka.
    Jak masz ze 2-3 lata na dyskusje, to mozemy zglebic temat.
    Proponuje zaczac od aspetu moralno-prawnego, a nastepnie
    przejsc do zagadnien ogolnocywilizacyjnych w aspekcie kosmologicznym.

    Zakladajac jednak, ze dojdziemy do wniosku, ze chudziak pod lawe
    nie zaszkodzi to jaka powinna byc jego grubosc, zakladajac takze
    beton B7 ?

    pozdrawiam
    pluton
    :)