eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrubość ścian zewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót. › Re: Grubośćścianzewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót.
    From: Krzemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grubośćścianzewnętrznych i ocieplenie ... kołowrót.
    Date: Sun, 22 Mar 2009 20:24:05 -0700 (PDT)

    On 18 Mar, 17:58, "tornad" <t...@v...pl> wrote:

    > Milo mi, najgorsze co moze byc dla starzejacej sie aktorki to brak
    > zainteresowania.

    Może to właśnie kwintesencja Twoich wypowiedzi na tej grupie ...
    ;-)

    > Rozumuje dokladnie jak Ty z tym, ze roznice dwa czy trzy razy uwazm za
    > porownywalne ale juz ponad dziesiec razy to nie. Czyli objetosc szklanki wody
    > do dwu, uwazam za porownywalna ale juz szklanki do wiadra to nie.

    Czyli jak Ty zarabiasz 3000 na miesiąc, a ktoś inny w Twoim fachu 7000
    to uważasz że to są porównywalne dochody ....
    ;-)

    > A korzysci z tego beda wszelakie. Najwazniejsza jest paroprzepuszczalnosc

    Czyli znowu "oddychanie ścian"...
    :-(
    A już myślałem że ten mit zatonął ...
    ;-)

    > One sa odporne na pozary i jak i powodzie a przede

    BK ani ceramika poryzowana nie jest odporna na powodzie ...
    ;-)

    > czas. Kazde tworzywo sztuczne zbudowane z dlugich i skomplikowanych lancuchow
    > polimerowych, w koncu jedno po dluzszym, inne w krotszym czasie, ulegnie
    > mineralizacji

    Czyli za 300 lat
    ;-)

    > Moze przesadzam ale domy krakowskiej starowki licza sobie po kilkaset lat i
    > zapewne stac beda sobie nastepne stulecia...

    A ile mają z "oryginału" ? A ile razy były remontowane, wzmacniane,
    osuszane itp?
    ;-)

    > Jakos malo kto slyszal i zastanawia sie nad tym jak gruba warstwe tynku
    > keramzytowego zastosowac... A on ma rowniez porownywalne do styropianu

    Znowu porównywalne?
    ;-)

    > lepszy. Moj kolega i wspolpracownik, tu w Usa, mieszkajacy w piwnicy czyli jak
    > sie tu to elagancko nazywa w "bejzmencie", niestety nie obudzil sie gdy dom, w
    > ktorym ten bejzment wynajmowal, stanal w plomienich. Sajding, ktorym pokrywa

    Zabił go pewnie nie siding, ale czad z palącego się drewna (lub po
    prostu brak tlenu)
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.