eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
  • Data: 2011-12-23 09:12:47
    Temat: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scruffty" <s...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:3e2k8gdl9u4z.9x4zhbtvkx4u.dlg@40tude.net...
> [...]

    Niedawno byłem na budowie u dewelopera w jakiejś niemieckiej miejscowości,
    nieomiszkałem pooglądać budynku, aż przykro mi się zrobiło, ze u mnie
    wszystko tak
    dokładnie nie było wykonane.
    Był to stan surowy zamknięty, wszystkie mostki termiczne przypilnowane, brak
    strzelin w porthermach, bardzo równo
    położona porotherma, szczyty zakończone styropianem itd.
    U mnie wszystko przeciwnie było :)

    Ekipa, która mi ociepłała szkoliła się u sąsiadów przez wiele lat
    i oni jako jedyni z 10 ekip powiedzieli, ze abosolutnie nie zrobią na placki
    nawet jak bym chciał
    tylko ramka dookoła, ta sama ekipa robiła mi też tynki wewnąrz,
    idealnie wyszły nadziwić sie nie moły inne ekipy wykończeniowe.

    pozdrawiam