  • Data: 2017-07-13 11:03:10
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 10:27:06 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    > Po 1 nie zawsze dasz radę grzać w II taryfie dwa za tani prąd
    > przyjąłeś,
    > gaz przy poborze >1700m3 za zeszły rok wyszedł mnie 2,15zł/m3 z
    > wszystkimi opłatami to daje 0,19zł/kwh, resztę sobie poszukaj.

    No tak, biorąc pod uwagę 19 groszy za gaz i 30 groszy za prąd,
    uwzględniając sprawności, wychodzi że grzanie prądem jest droższe
    o jakieś 300 zł/rok. Przy czym kociołek gazowy jest ciut droższy
    i ciut bardziej awaryjny od prądowego. Summa summarum cholera wie
    jak to wyjdzie w rzeczywistości, ale w małych chałupach chyba warto
    się nad tym pochylić ;)

    L.