  • Data: 2010-01-01 21:16:38
    Temat: Re: Grzanie prądem
    Od: cienias <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a jaki masz obecnie przydzia mocy? napisz co wi cej, jaki dom? jaka
    > powierzchnia, jaki koszt inwestycji itp.
    >
    > --=olo=--

    Tak jak pisałem wcześniej 140 m2 parterowy w kształcie litery L
    Inwestycja urządzenia firmy stiebel eltron
    1 x zasobnik wody na 300 litrów
    4 x piec akumulacyjny 3kW z wewnętrznymi regulatorami temperatury w
    pomieszczeniu ETS 300 (każdy pokój plus jadalnia)
    1x piec 5 kW ETS 500 (wysoki salon - 5 m w szczycie tutaj dodatkowo
    koza)
    ogrzewanie podłogowe kuchnia, sień, łazienka, WC, gospodarcze

    koszt całkowity około 14 000 zł
    przydział mocy 24 kW

    ale teraz już wiem że 18 kW by mi wystarczyło.