  • Data: 2012-03-28 13:27:21
    Temat: Re: Grzanie wody [OT edukacja]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Amir wrote:

    > Ale to raczej na lekcji języka polskiego, a nie na wiedzy o
    > społeczeństwie :)

    wybacz ale jak można ocenić czyjeś poglądy? równei dobrze można by dawać
    oceny za rysunki na plastyce.

    Pamietam jak moja szanowan mama w podstawówce zrobiął chryje babei od
    plastyki która dawala oceny za to czy malunki były łądna czy brzydkie, potem
    już dawała za to czy ktoś sie wysilił czy olał sprawę tak ajk być powinno.

    Niestety wielu nauczycieli jest debilami i nie rozumie że są przedmioty
    gdzie nie można dawać ocen za jakość a trzeba za wysiłek. WF isći też mają
    czasem skłonność do dawania ocen za to czy ktoś szybciej czy wolnie biega.