-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie
Subject: Re: Grzanie wody [OT edukacja]
Date: Wed, 28 Mar 2012 13:27:21 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 32
Message-ID: <jkusil$4oi$1@news.task.gda.pl>
References: <jkss5k$1k9$1@usenet.news.interia.pl> <jkt2a8$dir$1@news.task.gda.pl>
<4f72d0fc$0$1276$65785112@news.neostrada.pl>
<jkur8r$30c$1@news.task.gda.pl> <jkurue$nuc$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1332934038 4882 95.50.150.117 (28 Mar 2012 11:27:18 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2012 11:27:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:447524
[ ukryj nagłówki ]Amir wrote:
>>> Syn napisał że nie może być i to z wielu powodów, od różnicy w
>>> zaludnieniu, powierzchni, położenia geograficznego, kulturowych
>>> przez różnicę w wysokich technologiach obu krajów, infrastruktury,
>>> mentalności pracowników i pracodawców, rozwoju systemu szkolnictwa,
>>> opieki społecznej, emerytalnego i kilku jeszcze innych powodów. W
>>> zasadzie zakończył stwierdzeniem że on nie znajduje powodów dlaczego
>>> Polska miałaby aspirować do bycia drugą Japonią. Pani (wiem że
>>> głosowała na PO bo mówiła dzieciom i agitowała by namawiali
>>> rodziców) uważa że Polska może zostać drugą Japonią bo Polska
>>> zasługuje na cud gospodarczy. Tego się uczy naszych dzieci w szkole.
>>
>> ja bym z tego zrobił aferę choc też głosowałem na PO.
>>
>> Afere bym zrobiłbym z tego że ocena w przypadku tego typu rozprawki
>> powinna być za wysiłek i styl a nie za poglądy.
>>
>
> Ale to raczej na lekcji języka polskiego, a nie na wiedzy o
> społeczeństwie :)
wybacz ale jak można ocenić czyjeś poglądy? równei dobrze można by dawać
oceny za rysunki na plastyce.
Pamietam jak moja szanowan mama w podstawówce zrobiął chryje babei od
plastyki która dawala oceny za to czy malunki były łądna czy brzydkie, potem
już dawała za to czy ktoś sie wysilił czy olał sprawę tak ajk być powinno.
Niestety wielu nauczycieli jest debilami i nie rozumie że są przedmioty
gdzie nie można dawać ocen za jakość a trzeba za wysiłek. WF isći też mają
czasem skłonność do dawania ocen za to czy ktoś szybciej czy wolnie biega.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.12 13:28 4CX250
- 28.03.12 14:01 qlphon
- 28.03.12 14:21 Robert G
- 28.03.12 14:36 Marek Dyjor
- 28.03.12 15:22 Andrzej S
- 28.03.12 16:15 Robert G
- 28.03.12 16:22 Robert G
- 28.03.12 17:28 Marek Dyjor
- 28.03.12 17:29 Marek Dyjor
- 28.03.12 17:36 wolim
- 28.03.12 08:56 Kris
- 28.03.12 15:02 Adam
- 28.03.12 14:36 Kris
- 05.04.12 04:55 Marek Dyjor
- 05.04.12 12:21 robertr
Najnowsze wątki z tej grupy
- pierdolec na punkcie psa
- Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- Sezon grzewczy kurła
- ogłoszenie widziałem na słupie WN
- miałem zły sen
- Wilgotnosciomierz?
- co się rzuca w oczy w PL
- Czyszczenie rur
- ale grupa siadła
- Jakie podatki za wynajem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen
- 2024-09-09 Wilgotnosciomierz?
- 2024-09-08 co się rzuca w oczy w PL
- 2024-09-08 Czyszczenie rur
- 2024-09-06 ale grupa siadła
- 2024-09-05 Krzew-drzewo