  • Data: 2017-07-21 10:49:47
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 10:45:38 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nigdzie nie wycieka. Grzanie jest przepływowe, piec może nie jakiś super
    > hiper 300% sprawności, ale całkiem przyzwoity. Codzienne kąpiele zdarzają
    > się nie tylko w bajkach i innych bujdach. No ale standardy zużycia ciepłej
    > wody w podręcznikach wyliczone są z typowych zachowań suwerena.

    Napisałem kilka kąpieli dziennie dużej wanny. Przy prawie dwukrotnie
    niższym zużyciu od Twojego. Każdy z Waszej trójki zażywa codziennie po 4
    kąpiele 150l wanien? Albo po 8 pryszniców? :-)

    Standardowa 4 osobowa rodzina zużywa rocznie 3-5 tys kWh na cele CWU.
    Twoja 3 osobowa zużywa 21 tys kWh, czyli 4-7 x tyle? No sorry, to się
    nie dodaje jak mawia max kolanko :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.