  • Data: 2017-07-21 14:02:16
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk pisze:

    > Są wyliczone z zapasem dla oszołomów. Dlatego większość zużywa
    > mniej niż w normach.

    Czyli ze szczegółowych badań wynika, że rozkład jest asymetryczny?
    Tak myślałem. Szczególnie, że wielu nie zużywa wcale.

    > Dotyczy to nie tylko zużycia wody, ale także choćby powietrza
    > (przy normach WM).

    Nawet nie wiem ile zużywam powietrza. Pewnie znowu wyjdzie, że
    jakoś niesprawiedliwie dużo i że wdycham to, co innym by się
    należało.

    > Jak ktoś zużywa więcej niż mówią normy, to nie jest normalny. :P

    A ci, którzy mniej?

    > Ja się zadowalam z rodziną w 3 os. ~50L CWU dziennie. W lato
    > woda grzana do 50, w zimie do ~60. No i tak, od ilości wylanej
    > wody nie zależy czystość człowieka.

    Wiem o tym. Pan Longinus Podbipięta (z Myszykiszek) ślubował
    czystość. Ale od wody stronił, co innego wolał i za kołnierz
    nie wylewał, choć głowę miał nietęgą.

    Jarek

    --
    -- Wszystko jedno. Nescio, co bym wolał, czy mysie, czy psie kiszki.
    Ale to pewna, żebym w żadnych mieszkać nie chciał, bo to i osiedzieć