  • Data: 2017-07-21 11:49:34
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Napisałem kilka kąpieli dziennie dużej wanny. Przy prawie dwukrotnie
    > niższym zużyciu od Twojego. Każdy z Waszej trójki zażywa codziennie
    > po 4 kąpiele 150l wanien? Albo po 8 pryszniców? :-)

    Nie mam pojęcia na co to idzie, nie rozliczam rodziny, nie wprowadziłem
    kart kąpielowych. To kosztuje dwie stówy miesięcznie (patrzę w tę samą
    fakturę) -- jakoś nie chce mi się zastanawiać nad tym, czy mogłoby być
    mniej. Szczególnie że opłata stała to jakieś 30% całej faktury.

    > Standardowa 4 osobowa rodzina zużywa rocznie 3-5 tys kWh na cele CWU.
    > Twoja 3 osobowa zużywa 21 tys kWh, czyli 4-7 x tyle? No sorry, to się
    > nie dodaje jak mawia max kolanko :P

    A razem z kotem mamy średnio po trzy nogi. Podejrzewam, ze są i tacy,
    co nie zużywaja wcale. Może nawet bardziej standardowi ode mnie.

    --
    Jarek