  • Data: 2017-07-21 14:42:41
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 10:45:38 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nigdzie nie wycieka. Grzanie jest przepływowe, piec może nie jakiś super
    > hiper 300% sprawności, ale całkiem przyzwoity. Codzienne kąpiele zdarzają
    > się nie tylko w bajkach i innych bujdach. No ale standardy zużycia ciepłej
    > wody w podręcznikach wyliczone są z typowych zachowań suwerena.

    To cos masz mocno namotane. Tyle to może być za cały rachunek za energie elektryczna
    jak masz sporo gratów w domu. Sama ciepla woda tyle nie zuzyje.
    U mnie 4 osoby korzystajace z przeplywowego nie nabijają nawet kawałka tego mimo ze
    czasem nawet sałate w cieplej wodzie płuczą...

    Rachunki co dwa miesiące:
    450pln za jednofazowy (ogólne uzycie)
    80pln - trzyfazowy (przeplywowy plus urządzenia gospodarskie jak silniki, poły
    pompy).

    A kąpiele czy mycie w 100% w lato z przepływowego...