  • Data: 2017-07-23 19:07:39
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 23 lipca 2017 13:22:01 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Wcale nie taki głupi, wart sprawdzenia. Podawałem kilowaty i złotówki,
    > więc dziwne, że nikt wcześniej mi tego błędu nie wytknął. Tak, tam
    > jest za dwa miesiące 1771 kWh, co wzięło się ze zużycia 157 m3. Wartość
    > 1771 kWh występuje w podliczeniu dwa razy (paliwo gazowe i dystrybucja
    > zmienna) -- to mnie zmyliło.

    Wychodzi gaziarzom 11,3 kWh/m3, ciekawe co to za cudowny gaz,
    skoro zwykle przyjmuje się 9-10 kWh/m3? Chyba, że czymś wzbogacają,
    tylko ciekawe czy ktoś to kontroluje...

    > Eksperyment pomiarowy mogę prowadzić przy swojej kąpieli. Zainteresowanie
    > moją wanną i tak sięgnęło już połowy Usenetu, więc (nowej) chryi z tego
    > nie będzie.

    Zawsze można zakrzyknąć "eureka", przy okazji badając, ile wody wyprze
    maczane w niej cielsko.

    L.