  • Data: 2010-05-05 10:09:48
    Temat: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "slaweks" 6...@k...goo
    glegroups.com

    : Ja też miałem takie coś na suficie. I co na to kominiarze: "Panie
    : wentylacja super. Spełnia wszystkie normy" - tylko
    : nie byli wstanie stwierdzić co te normy przedstawiają.
    : "Musi sobie pan przysłonić w wc trochę (bo niby tam było za dużo)" -
    : słowem muszę sobie pogorszyć
    : w wc aby mieć lepiej w łazience.

    Zwykle w WC jest zimniej niż w łazience, więc
    raczej w łazience jest lepszy ciąg niż w WC.

    : Tyle, że na pionie grawitacyjnym są zainstalowane wentylatory
    : (nielegalnie), które mogą zakłócić naturalny obieg.

    Ja mam oddzielne kominy do wszystkiego w każdym mieszkaniu
    (każde pomieszczenie ma swój komin -- co najmniej 4 kominy
    na jedno mieszkanie, na każde mieszkanie; nie ma wspólnych
    kominów, chyba że w wyniku pomyłki) a pomimo tego nie mogę
    dojść do porozumienia z downami, zwanymi administratorami.

    W łazience mam już nie tylko placki, lecz także czarne sopelki -- oczywiście
    obok placków. Ale ciecie (administratorzy) mierzą i wychodzi im że wentylacja
    jest super!!!! Dodają też/jednocześnie, że aby wentylacja pracowała poprawnie,
    musi być co najmniej 25 stopni różnicy pomiędzy temperaturą wewnątrz mieszkania
    i na zewnątrz. Czyli latem we wnętrzu powinno być koło 50 stopni wewnątrz -- wg nich.

    Parafrazując niektórych -- dlaczego takie ciecie nie leciały do Smoleńska
    10 kwietnia razem z Kaczyńskim? Toż to wielcy ludzie (jak nie przymierzając
    Putra czy Walentynowicz -- Kwaśniewski przy nich to naprawdę wyższa szkoła)
    więc chyba należało się im!!!

    : Cały akapit powyżej był na temat: wentylacja jest super - to że mój
    : prywatny anemometr nic nie wskazuje - to już wina anenometru
    : (legalizacji ich anemometrów nie widziałem na oczy)

    Ja mam przyklejone paski folii -- pokazują one, że ciąg jest, ale
    odwrotny, ale to ponoć nie jest żadnym dowodem!!! Komin nawet wówczas
    był dobry wg cieci, gdy był całkowicie zagruzowany tak, że trzeba było
    go odgruzować nie od góry (z dachu) czy od dołu (z mego mieszkania),
    ale poprzez ścianę sąsiada, przez którego mieszkanie ten komin przechodził.

    Takie cieciowanie to okazywanie pogardy i prawu, i życiu!!!
    IMO za to powinna być kara śmierci!!
    (po uczciwym udowodnieniu winy -- oczywiście)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'