  • Data: 2010-05-06 00:48:09
    Temat: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ikselka" 9...@4...net

    > Nie moje, ja mam dom i nie mam sąsiada przez ściany, przewidziałam w bardzo
    > już młodym wieku, że sąsiad nad głową, pod podłogą i za ścianą to nie jest
    > życie dla mnie :-)
    > Natomiast w bloku nie jest tak, że sobie można basen w łazience urządzić
    > lub piekarnię i heja, wolnoć Tomku w swoim domku, bo niestety w bloku
    > obowiązują określone warunki wspólne dla wszystkich i kształtujące wzajemne
    > uwarunkowania obcych sobie ludzi, z konieczności lub z głupiego wyboru
    > przebywających na tej samej przestrzeni. I trzeba się trzymać pewnych zasad
> [...]

    Oskarżasz o co? O to, że sąsiad nie chce zabierać wilgoci Twojej rodziny do
    siebie? Toż on nie jest podpaską ani/czy pampersem. :) Odizolował się termicznie
    i być może położył jeszcze tę folię, ale taka folia i tak tam była od początku
    istnienia mieszkania. Co sąsiad ma robić z wilgocią Twojej rodziny? Skraplać
    na swoim suficie i zbierać grzyby?

    Twoja rodzina ma zła wentylacje łazienki.

    I zostało Ci to wyjaśnione przez wiele osób wielokrotnie.

    Gdy sąsiad wyłączy telewizor, oskarżysz go oto, że ci utrudnia oglądanie? :)
    (bo gdy jego telewizor jest włączony -- możesz oglądać TV przez okna mieszkań)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'