  • Data: 2012-06-26 12:34:17
    Temat: Re: Gwarancja na galanterie lazienkowa
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadekNet napisał:
    > Czy jest opcja, ze przyjezdza serwis i naprawia?

    Hahaha

    no raczysz sobie żartować.
    W dzisiejszych czasach - jednorazówek - najlepiej, żeby się wszystko
    psuło co miesiąc, a ty byś kupował nowe.
    Mnie odkurzacz się zepsuł - centralny, czyli urządzenie stacjonarne...
    Myślisz, że ktoś z serwisu się w ogóle pofatygował???
    Nie dość, że musiałem na własny koszt zdemontować i wysłać do...
    Szczecina, bo firma electrolux tylko tam ma serwis, co takie odkurzacze
    naprawia, to jeszcze sk...ele mi gwarancji nie uwzględnili, a powinni,
    nie wspominając o zwrocie kosztów transportu i daniu zastępczego
    odkurzacza...
    Jak długo popracuje po tej naprawie, to nie wiem, ale wiem, że już
    electroluxa nie kupię i wszystkich przestrzegam...

    Wracając do tematu...
    nie sądzę, by do takiej drobnicy jak bateria, czy zestaw natryskowy,
    ktoś przyjeżdżał, chyba, że kupisz taki z wysokiej półki... :-)

    pozdrawiam
    Robert G.