    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gwarancja na grzejniki
    Date: Tue, 4 Sep 2012 19:12:47 +0200

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k24s52$l9q$1@flis.man.torun.pl...
    > Co wy z tym straszeniem marketami ?
    > Produkty w marketach są identyczne jak w innych sklepach , problem w tym

    etam, dwa razy kupowałem umywalkę Cersanitu w markecie. W sumie miałem w
    rękach trzy sztuki bo jedna wróciła od razu do marketa ze względu na to, że
    po przyłożeniu do ściany mogłem palucha wsadzać w szparę na jej obu końcach
    (szerokość 60cm). Pozostałe dwie były proste do ściany ale za to bujały się
    wściekle na szafce, trzeba było 1,5cm podłożyć aby stało równo. Kawał
    twardej gumy na silikon i tak stoi... kurcze, ale.rzeźba.
    Ale miało być tanio.

    Teraz kompletnie nic nie kupuję w marketach z urządzeń sanitarnych itp,
    tylko w normalnych hurtowniach/sklepach.

    > że markety biorą w ilościach duuuużo wyższych niż małe sklepy/hurtownie
    > i otrzymują dużo wyższe rabaty ...
    > Taki sam "szajs" można kupić w markecie jak i w "normlanym" sklepie ...
    > Oczywiście są produkty robione tylko dla marketów , ale mają one zupełnie
    > inne oznaczenia i mają logo marketu.

    Są też robione marki dla większych hurtowni, ale tu przynajmniej nie ma
    ściemy że polski produkt a chinszczyzna maksymalna, tylko widzę jasno, że
    np.kabinę zrobił Sanplast i mogę liczyć na części zamienne.

    Pozdro.

    --
    Irokez