  • Data: 2012-09-05 22:23:10
    Temat: Re: Gwarancja na grzejniki
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k27ac4$ci0$1@flis.man.torun.pl...
    > Bzdura ...
    > Produkty są identyczne.
    > Jak jest coś robione specjalne dla marketu to pod zupełnie inną nazwą
    > (marką).

    Pod tą samą nazwą była okazja zobaczyć jak wygląda (gęstość) płyn do
    płukania (do prania), kiedy przypadkowo jedna paleta wjechała do normalnej
    hurtowni.

    Drugi numer to proszek do prania w kartonie. Kupiłem będąc w niemczech
    cztery pudła (dla rodziny). Po jakimś miesiącu identyczne, niemieckie pudła
    (tylko na szybko coś po polsku doklejone) w jednym z marketów znalazłem.
    Wziełem dwa.
    Różnice: w niemieckich były gratisowe płyny do płukania w saszetkach z
    droższej serii, tutaj pusto. W niemieckich były plastikowe dozowniki do
    proszku, tutaj puisto. Jakość.. niby to samo ale zapach słabszy... to nie to
    co w niemczech kupiłem. Tylko karton ten sam.

    Pozdro.

    --
    Irokez