  • Data: 2011-02-04 12:51:37
    Temat: Re: Hala magazynowo-usługowa - JAK ?
    Od: Kane <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 12:28, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > grudnikowcy mają ogrzewanie nadmuchowe, podejrzewam ze nie jest gorzej niż w
    > hali z blachy, a może nawet lepiej :)

    Namiotowa odpada. Koszt solidnej (całorocznej) jest dosc wysoki w
    porownaniu do takiej szkieletowej, potrzebuje normalne pozwolenie
    budowlane i inne cuda a zbyt szybko tego zwijał nie bede (nie wyjdzie
    mi ten biznes, trudno, sa inne - a hale zawsze moge wynajac). Tanie
    namiotowe to np 7000zl brutto (za namiot i jego konstrukcje) ale nie
    jest to cos czemu mialbym zaufac na dluzsza mete (snieg, dewastacja
    pijanego Stefana itp etc). Plus np model ktory ewentualnie moglby byc
    maja...bez okien. Sa systemowe okienka srednica 42cm co jeden segment
    i tyle. Jak chce z oknami to maja inne: albo gorzej wykonane (takie na
    imprezy) albo za chore pieniadze ;)

    Chcialem namiotową ale jak doczytalem ze obowiazuje mnie normalne
    pozwolenie na budowe itp...wydam troche wiecej, pobuduje pol roku
    dluzej ale bedzie hala "stała".

    Posadzka z bruku - jest mysl. Da sie cos jeszcze zastosowac ? Myslalem
    o wybraniu na 20cm, nasypaniu kamienia, ubiciu, ulozenia systemu
    legarów i na to nabić płytę OSB. Fragment gdzie wjezdza samochod
    ewentualnie bruk lub gęsto legary. Ma to sens ?

    K.