    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Hałaśliwi sąsiedzi
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <imsmmi$efp$1@news.task.gda.pl> <imtbv0$77i$1@news.onet.pl>
    <imtdl1$hud$1@inews.gazeta.pl> <e...@k...net>
    <imtj4b$jgm$1@node2.news.atman.pl> <r...@k...net>
    <4d9b22a2$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...onet.pl>
    <h...@k...net>
    <1...@4...net>
    <7buj9m0zm2b1$.dlg@kapselek.net>
    Date: Wed, 6 Apr 2011 14:37:09 +0200

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 11:31:05 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Dokarmiam, zimą :)
    > Jakiś dziwny może jestem, ale zimą to na balkon zaglądam tylko raz na dzień
    > - żeby wysypać coś ptakom właśnie. Trochę mi też nasyfiły na moim balkonie,
    > ale to raz na tydzień szczotka/odkurzacz i wsio.
    > Poza zimą natomiast nie dokarmiam, bo nie trzeba (ani w sumie nie należy).
    >
    > Nie wpadłbym na to, że to jest jakiś wielki problem z tym balkonem,
    > ewidentnie nie nadaję się do mieszkania w bloku :|

    Wiesz, jakbym np miała wywieszone pranie na tym balkonie poniżej Twojego,
    albo po prostu chciała mieć tam czysto, no to byłbyś z tym dokarmianiem
    bardzo uciążliwy, a co do prania toby mnie wręcz trafiał szlag.
    Moja siostra stryjeczna narzekała kiedyś do mnie, ze sąsiad z dołu złosci
    się, iż jej sym mu na balkon strząsa popiół z papierosa i pety.
    Powiedziałam jej, że sąsiad ma rację, w dodatku niepalący. Jesli jej pety i
    popiół na własnym balkonie nie przeszkadzają, to jej sprawa, ale synkowi
    niech zapowie, zeby używał popielniczki, bo nie mieszkają na pustyni.