  • Data: 2011-03-11 21:49:14
    Temat: Re: Halogeny - komuś wybuchła?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zastosowałem w swoim mieszkaniu jeszcze ani jednej żarówki halogenowej.
    > Zacofanie? Chcę na próbę kupić i wkręcić ze dwie E27.
    > Żarówka podobno może wybuchnąć i nie wolno jej stosować bez osłony.
    > Prawda to? Komuś z Was wybuchła? Halogeny są fajne i warto w tą stronę iść,
    > czy przeciwnie, dać sobie spokój? Trwałe są? Dużo jaśniej świecą? Na
    > stronach www sobie poczytałem, ale zależy mi na opinii konkretnego
    > użytkownika, a nie na jeakichś teoretycznych rozważaniach, nierzadko
    > związanych z reklamą.

    Miałem kiedyś 2 halogeny i wywaliłem i więcej nie dam się w to wkręcić.
    Przepalały się co jakieś 3 m-ce (230 V), potem wymieniłem na 12 V i... też
    to samo. Bardzo mnie drażniło to silne punktowe światło. Niby oprawa i
    sposób montażu miało zabezpieczać przed ,,zerkaniem" na nie, ale nie do
    końca. No i bardzo się grzeją.

    --
    Grzexs