  • Data: 2011-08-28 21:08:41
    Temat: Re: Halogeny w płycie GK + folia
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja mam ledowki - z tego samego powodu.
    tylko zamiast planowanych 3 zrobilem 5.
    oswietlaja mi lazienke noca dajac fajny polmrok (kolorowy na dodatek bo sa
    biale zielona zolta i chyba czerwona).
    swieci sie to cala dobe.
    kazdy sie zachwyca tym choc nie ma czym prawde mowiac:) ja osobiscie
    zadowolony jestem z ledowek i bez przesady nie kosztuja majatku - 15pln za
    sztuke co daje ci 3-5 zwyklych gu5.3 ktore sie pala duzo czesciej niz
    ledowe.

    zrob najlepiej 2x wiecej punktow oswietleniowych i bedzioe wygladalo
    swietnie
    potem kolorami i ustawieniem sobie ozdob lazienke i nie bedziesz wlaczal
    glownego swiatla:)
    ja rzadko wlaczam:) nawet jak czytam ksiazki na kiblu to mi starcza
    swiatla:)