  • Data: 2013-10-12 11:27:11
    Temat: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-12 07:56, Ghost pisze:

    > Nic tylko otwierac firme. Moim zdaniem to niezly interes - po kilku
    > latach sensowny staly dochod, ale czy kokosy? Ja bym sie nie wzial za
    > kasy fiskalne, zbyt dumny jestem :-) Informatyki w tym jest tyle, co kot
    > naplakal, chyba wolalbym warzywniak otworzyc.

    Srubokret i mlotek do plomb z informatyka wiele wspolnego nie ma to
    fakt. Kokosow z samego tylko serwisowania kas tez bym sie nie
    spodziewal. Troche takich punktow jednak jest i glownie jakies firmy
    zwiazane z informatyka. Teraz jest troche trudniej, bo kasa musi
    zobaczyc sie z serwisem, a pare lat temu jezdzilem tylko po fucktury z
    ksiazka serwisowa. Ten to dopiero sie narobil. Interes mozna w domu
    prowadzic przez pol godziny dziennie, bo w tym czasie te dwadziescia
    pieczatek jest w stanie pyknac.

    Pozdro.. TK